جمعه 10 فروردين 1403   17:49:44
صندوق تعاون کارکنان دانشگاه قمصندوق تعاون کارکنان دانشگاه قم
بازديدهابازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 343925
تعداد بازديد از سايت: 129468514
تعداد بازديد زيرپورتال: 343925
اين زيرپورتال امروز: 82
در امروز: 16698
اين صفحه امروز: 82
اخبار و اطلاعیه هااخبار و اطلاعیه ها
تغيير مديرعامل صندوق

انتصاب آقاي حسن نصيرزاده در سمت مديرعامل صندوق تعاون

باتوجه به انتصاب آقاي محمد شربتي به سمت مدير امور مالي دانشگاه از طرف رياست محترم دانشگاه و استعفاي ايشان از سمت مديرعاملي صندوق به علت مشغله کاري ايشان در مديريت امور مالي دانشگاه، هيأت مديره صندوق در جلسه مورخ 95/09/16 آقاي حسن نصيرزاده را به عنوان مديرعامل صندوق انتخاب کردند.
آقاي حسن نصيرزاده عضو هيأت موسس صندوق بوده و از ابتداي صندوق عضو هيأت مديره صندوق مي باشند. آقاي نصيرزاده از اول ديماه 1395 رسما فعاليت خود را در سمت مديرعامل صندوق شروع کردند.
انتصاب مديرعامل جديد صندوق

انتخاب آقاي محمد شربتي به عنوان مديرعامل صندوق

باتوجه به استعفاي جناب آقاي محمد جواد مهرآبادي از مديرعاملي صندوق، در جلسه مورخ 95/04/06 هيأت مديره صندوق پس از چند جلسه بحث و بررسي پيرامون انتخاب مديرعامل جديد، جناب آقاي محمد شربتي که درحال حاضر رئيس گروه بودجه دانشگاه مي باشند را به عنوان مديرعامل صندوق  انتخاب و انتصاب کردند.
مقرر شد جناب آقاي مهندس مهرآبادي تا انتهاي تيرماه مراحل جابجايي و انتقال امورات به آقاي محمد شربتي  را انجام داده و آقاي شربتي از تاريخ 95/05/01 رسما کار خود را در سمت مديريت صندوق تعاون آغاز نمايند.

رونمايي از آرم صندوق تعاون کارکنان دانشگاه قم

همزمان با جلسه مجمع عمومي اعضاي صندوق تعاون در 15 ارديبهشت ماه از آرم جديد صندوق تعاون کارکنان دانشگاه قم رونمايي مي شود.

اطلاعيه مجمع عمومي سال 1395

زمان: چهارشنبه 15/2/1395 ساعت 7:30 الي 9:30 مکان: سالن شهيد بهشتي

اطلاعيه مجمع عمومي اعضاي صندوق تعاون کارکنان

دستور مجمع عمومي صندوق تعاون : 
1- استماع گزارش هيأت مديره و بازرس
2- بررسي و تصويب تراز مالي سال 94  و بودجه پيشنهادي سال 95 صندوق و تقسيم سود مشارکت سال94   
3- بررسي تغييرات پيشنهادي اساسنامه صندوق
4- انتخابات هيأت مديره و بازرس

توضيحات:

1- گزارش کامل عملکرد صندوق در سال 94 و ترازمالي و تغييرات اسانامه و شيوه نامه نزد بازرس و مديرعامل صندوق جهت ارائه به اعضاي محترم موجود مي باشد.
2- هر عضو مي تواند حق رأي خود را به عضو ديگري واگذار نمايد و هر شخص عضو ميتواند در مجمع صندوق تعاون حداکثر  نمايندگي 3 شماره حسابگري را داشته باشد.
3- فرم اعطاي نمايندگي بايد در حضور يکي از اعضاي هيئت مديره صندوق تعاون، تکميل و امضا شده و حداکثر تا تاريخ 14/02/1395 تحويل گردد.
4- اعضاي داوطلب جهت کانديداتوري انتخابات هيأت مديره و بازرس حداکثر تا تاريخ 14/02/1395 فرم مربوطه را تکميل و به يکي از اعضاي هيأت مديره تحويل دهند.
به پيوست فرم اعلام کانديداتوري،  اعطاي نمايندگي و تغييرات اساسنامه و گزارش عملکرد ارسال شده است.

هيأت مديره صندوق تعاون کارکنان

زمان: چهارشنبه 15/2/1395
ساعت 7:30 الي 9:30
مکان:  سالن شهيد بهشتي

تذکر: باتوجه به برگزاري مجمع در ساعت اداري و لزوم حضور همکاران در محل کار جهت پاسخگويي به مراجعين در صورت عدم امکان حضور در جلسه، نمايندگي حضور خود را به ديگر همکاران عضو که امکان حضور در جلسه مجمع را دارند واگذر نماييد.              

 Telegram.me/san_qomuniv

گزارش عملکرد صندوق در سال 1394

گزارش عملکرد صندوق تعاون در سال 1394

سال 1394

از تأسيس تا انتهاي سال 1394

تعداد اعضا

263 نفر و 350 حساب

تعداد

تعداد

سرمايه اعضا

ريال 2,141,000,000

ريال 6,845,000,000

اقساط دريافتي

ريال 5,169,820,000

5048

ريال 14,426,003,87

18780

وام عادي

ريال 3,533,800,000

100

ريال 12,725,100,00

645

وام ضروري

ريال 1,171,500,000

98

ريال 2,626,500,000

451

وام تکميل موجودي

ريال 343,900,000

19

ريال 190,700,000

40

وام مساعده ضروري

ريال 740,000,000

37

ريال 1,575,000,000

105

وام قرض الحسنه خيريه

ريال 227,500,000

21

ريال 457,500,000

49

مجموع وام ها ي پرداختي

ريال 6,016,200,000

275

ريال 18,997,500,000

1290

درآمد صندوق

ريال 393,627,841

هزينه ها

ريال 191,961,000

سود خالص

ريال 201,666,841

سود هر عضوي که از ابتدا عضو صندوق بوده 745000ريال






مجمع عمومي اعضاي صندوق در سال 1394 برگزار شد

چهارشنبه 2 ارديبهشت 1394 مجمع عمومي اعضاي صندوق تعاون با حضور 175 نفر از اعضاي محترم در محل سالن شهيد بهشتي برگزار شد.
اين جلسه پس از برگزاري زيارت پرفيض عاشورا و مديحه سرايي شهادت امام محمد هادي (ع) با حضور 175 نفر از اعضا ساعت 8 روز چهارشنبه 2 ارديبهشت ماه آغاز شد. پس از تعيين هيأت رئيسه مجمع توسط حاضرين، مجمع وارد دستور جلسه مندرج در اطلاعيه مجمع شد.
  • ابتدا گزارش بارزس صندوق جناب آقاي اسماعيل زارع توسط نماينده ايشان آقاي احمدرضا حيدرزاده قرائت شد.
  • سپس مديرعامل گزارش عملکرد صندوق در سال 1393 را ارائه کرد.
  • تراز مالي سال 1393 صندوق توسط مديرعامل ارائه، تشريح و به تصويب مجمع رسيد.
  • بودجه پيشنهادي هيأت مديره براي سال 1394 به تصويب مجمع رسيد.
  • تغييرات پيشنهادي هيأت مديره براي شيوه نامه اعتباري صندوق به تصويب مجمع رسيد.
  • مقرر شده سود مشارکت اعضا در سال 93 در قالب سود انباشته در صندوق بماند.
  • مقرر شد 50 درصد سود انباشته سال 1393 به حساب خيريه صندوق واريز شود.
در پايان نيز انتخابات بازرس صندوق برگزار شده و آقاي اسماعيل زارع به عنوان بازرس اصلي و آقاي محمد فتحي راد به عنوان بازرس علي البدل انتخاب شدند.

گزارش عملکرد صندوق در سال 1393

مديرعامل صندوق گزارش عملکرد صندوق در سال 1393 و نيز گزارش عملکرد از ابتداي تأسيس تا انتهاي سال 1393 را اعلام کرد.
پس از اتمام سال مالي صندوق در ابتداي هر سال گزارش عملکرد صندوق توسط مديرعامل جهت اطلاع اعضا اعلام مي گردد. جدول زير گزارش تفصيلي صندوق را ارائه مي نمايد:
 
سال 1393
از تأسيس تا انتهاي سال 1393
 
تعداد اعضا
312
 تعداد
 
تعداد
سرمايه اعضا
 ريال            991,600,000
 
 ريال         4,704,000,000
 
اقساط دريافتي
 ريال         4,089,266,800
4450
 ريال         9,561,083,000
13688
وام عادي
 ريال         3,223,200,000
132
 ريال         9,181,800,000
545
وام ضروري
 ريال            675,500,000
72
 ريال         2,626,500,000
353
وام تکميل موجودي
 ريال              57,600,000
4
 ريال            190,700,000
21
وام مساعده ضروري
 ريال            475,000,000
26
 ريال         1,141,500,000
68
وام مساعده نوروز
 ريال            585,000,000
59
 ريال                             -  
0
وام قرض الحسنه خيريه
 ريال            140,000,000
17
 ريال            250,000,000
28
مجموع وام ها ي پرداختي
 ريال         5,156,300,000
310
13,390,500,000 ريال
1015
درآمد صندوق
 ريال            242,001,268
 
 
 
هزينه ها
 ريال            121,023,600
 
 
 
خالص درآمد
ريال            120,977,668   










مقادير عددي و مبالغ تسهيلات صندوق در سال 1394 جهت طرح در مجمع عمومي

با توجه به اتمام دوره کاري دوم صندوق و شروع دوره سوم از سال 1394 هيأت مديره مقادير جديد عددي را در قالب اصلاحات شيوه نامه جهت طرح در مجمع عمومي اعلام کرد.
هيأت مديره صندوق در انتهاي اسفند ماه 1393 پس از انجام بررسي ها  محاسبات دقيق روي ميزان سرمايه و منابع مالي صندوق براي دوره سوم صندوق اصلاحات زير را براي مقادير عددي در شيوه نامه اعتباري جهت طرح و تصويب در مجمع عمومي سال 1394 پيشنهاد داد:
1- سپرده ماهيانه به 50000تومان افزايش مي يابد.
2-    مبلغ وام عادي از 1200.000 به اضافه موجودي به دوبرابر موجودي افزايش مي يابد. (براي اعضاي سابق اولين قرعه کشي مبلغ وام 3800.000 تومان و در انتهاي دوره 6800.000تومان خواهد بود)
3- تعداد اقساط وام عادي از 24 قسط به 30 قسط افزايش مي يابد
4- وام ضروري از يک ميليون تومان به يک ونيم ميليون تومان افزايش مي يابد. اقساط آن 20 ماهه باقي خواهد ماند.
طبق محاسبات انجام شده طول دوره سوم صندوق حداقل سه سال خواهد بود.

اعضاي صندوق جزو خيرين بزرگ محسوب مي شوند؟؟

اندک اندک جمع گردد وانگي دريا شود. اعضاي صندوق با مشارکت در حساب خيريه و پرداخت کمک هاي اندک و در حد توان خود توانسته اند کارهاي خير مفيد و بزرگي را در طول 3 سال گذشته انجام دهند.
حساب خيريه صندوق تعاون کارکنان که با همت اعضاي صندوق در سال 1391 افتتاح شده و ماهيانه مبالغي از حقوق کارکنان و اساتيد کسر و يا توسط افراد خير خارج از دانشگاه  به اين حساب واريز شده و اين کمک­ها براي پرداخت وام قرض الحسنه و کمک­هاي مالي به افراد نيازمندي که به هيأت مديره صندوق معرفي مي­شوند در اموري مانند کمک هزينه ازدواج، خريد و رهن مسکن، درمان و... هزينه شده است. در سه سال گذشته اين کمک­هاي ناچيز گره­هاي بزرگي را از افراد نيازمند باز کرده است.
اهم مواردي که از محل حساب خيريه صندوق در سه سال گذشته انجام شده است عبارتست از:
1-    پرداخت کمک هزينه درمان کودک سرطاني به واسطه معلم وي که پس از يکسال درمان در سر کلاس درس حاظر شد.
2-    کمک هزينه ازدواج فرزند يک خانواده نيازمند
3-    هزينه کامل تدفين جوان 23 ساله يک خانواده بدون سرپرست نيازمند
4-    پرداخت هزينه وديعه اجاره مسکن يک خانواده بدون سرپرست و درآمد
5-    پرداخت 17 فقره وام قرض الحسنه (ازدواج، خريد و اجاره مسکن، درمان و...) در مجموع مبلغ 25 ميليون تومان

درست از که کمک اعضا و کارکنان خير دانشگاه ماهيانه حداقل 1000تومان و حداکثر 20 هزار تومان است اما جمع شدن اين مبالغ به مرور زمان مي تواند مشکلات بزرگي را از افراد نيازمند حل کند. با اين اوصاف هر عضو صندوق يک خير بزرگ محسوب مي شود.

پرداخت وام مساعده نوروز به 60 نفر از اعضاي صندوق

در اسفند ماه 1393 جهت رفاه حال اعضاي محترم صندوق هيأت مديره پرداخت وام يک ميليون تومان مساعده نوروز را با اقساط 5 ماهه برنامه ريزي و به متقاضيان پرداخت کرد.
باتوجه به اتمام دوره کاري صندوق در بهمن ماه، و عدم پرداخت وام عادي در اسفند، صندوق جهت رفاه حال اعضاي محترم، پرداخت وام مساعده نوروز در اسفند ماه را برنامه ريزي کرده و پس از فراخوان و ثبت نام متقاضيان، به تمامي متقاضيان دريافت اين وام، وام مساعده نوروز يک ميليون توماني با بازپرداخت 5 ماهه پرداخت کرد. اين وام به 60 عضو صندوق در نيمه اول اسفند پرداخت شده و اقساط آن از فروردين 1394 شروع خواهد شد.
تلاش صندوق استفاده بهينه از منابع موجود و ارائه بهتر و بيشتر تسهيلات به اعضا مي باشد. پرداخت اين وام براي اولين بار در صندوق بوده و اميدواريم که موجب رضايت اعضا شده باشد.
مدير عامل صندوق

اتمام دومين دوره کاري صندوق در بهمن ماه 1393

در بهمن ماه 1393 قرعه کشي مرحله 34 از دومين دوره کاري صندوق برگزار شده که طي آن تمامي اعضاي صندوق در دومين دوره کاري وام عادي دريافت کرده و بدين ترتيب دوره دوم صندوق به اتمام رسيد.
دومين دوره کاري صندوق از تاريخ 25/3/1391 شروع شده و پس از برگزاري 34 مرحله قرعه کشي و پرداخت 325 فقره وام عادي قرض الحسنه به تمامي اعضاي صندوق اين دوره در تاريخ 26/11/93 به اتمام رسيد. در اين دوره در مجموع 7,384,300,000 ريال وام عادي پرداخت شده است.
دوره سوم صندوق پس از برگزاري مجمع عمومي عادي در ارديبهشت ماه سال 1394 و تعيين مقادير عددي و مبالغ تسهيلات صندوق  شروع خواهد شد. در ابتداي هر دوره کاري صندوق مقادير عددي و مبالغ تسهيلات صندوق در شيوه نامه اعتباري صندوق به پيشنهاد هيأت مديره در مجمع مطرح و تصويب مي شود.

انتخاب مديرعامل و حسابدار صندوق براي سال 1393 توسط هيأت مديره

طبق ماده 53 اساسنامه و براساس شرح وظايف هيأت مديره، رايزني جهت انتخاب مديرعامل و حسابدار صندوق در جلسه مورخ 16/2/93 در دستور کار هيأت مديره قرار گرفت در جلسه بعدي صندوق مورخ 24/2/93 آقاي محمد جواد مهرآبادي، عضو هيأت مديره صندوق به عنوان مدير عامل منصوب شدند. همچنين آقاي حسن پزشکان نيز عنوان حسابدار صندوق در سال 1393 منصوب شدند.
آقاي مهرآبادي از سال 1389 عضو هيأت مديره و مديرعامل صندوق بوده که امسال نيز براي پنجمين سال متوالي به عنوان مديرعامل انتخاب شدند. وي کارمند بخش انفورماتيک دانشگاه بوده که علاوه بر مسئوليت مديرعامل صندوق، وظيفه امور بايگاني و پشتيباني از نرم افزار مالي صندوق را نيز برعهده دارد.
آقاي پزشکان نيز از سال 1391 به عنوان حسابدار صندوق با صندوق همکاري داشته و در حال حاضر کارمند بخش مالي دانشگاه مي باشد.

انتخاب رئيس و نايب رئيس صندوق در اولين جلسه هيأت مديره سوم صندوق

اولين جلسه هيأت مديره سوم صندوق که در مجمع 10 ارديبهشت 93 انتخاب شدند در تاريخ 16 ارديبهشت تشکيل شده و در اين جلسه که با حضور تمامي اعضاي اصلي، علي البدل و بازرس صندوق تشکيل شد پس از ارائه گزارش برگزاري مجمع توسط مدير عامل صندوق، رئيس، نايب رئيس و منشي هيأت مديره به شرح زير انتخاب شدند:
  • آقاي سيد مجتبي طباطبايي : رئيس هيأت مديره
  • آقاي محسن حسن نژاد: نايب رئيس
  • آقاي حسن نصيرزاده: منشي
لازم به ذکر است که اين ترکيب در هيأت مديره قبلي نيز انتخاب شده بودند و براي دومين دوره در اين سمت ها ابقا شدند.
مديريت جلسات هيأت مديره برعهده رئيس هيأت مديره بوده که در صورت نبود وي در جلسات نايب رئيس مديريت جلسات را برعهده خواهد داشت. همچنين حسابهاي بانکي صندوق با يکي از امضاهاي رئيس يا نايب رئيس معتبر مي باشد.
منشي هيأت مديره وظيفه ثبت صورت جلسات را برعهده دارد.

مدير مالي دانشگاه يک سال ديگر به عنوان بازرس صندوق ابقاء شدند

باتوجه به برگزار مجمع عمومي و انتخابات بازرس و هيأت مديره صندوق در اين انتخابات آقاي اسماعيل زارع بازرس قبلي صندوق تنها داوطلب شرکت در انتخابات بازرس بوده که براساس ماده 56 اساسنامه صندوق انتخابات بازرس برگزار نشده و آقاي اسماعيل زارع که در حال حاضر مديرمالي دانشگاه مي باشند تا برگزاري مجمع بعدي در سال آينده براي يکسال ديگر در سمت بازرس صندوق باقي خواهند ماند.
 
شرح وظايف بازرس صندوق طبق اساسنامه به شرح ذيل مي باشد:
- نظارت مستمر بر اجراي صحيح اساسنامه، ساير قوانين و مقررات، اجراي مصوبات مجامع عمومي، عملکرد هيات مديره، نيروهاي اجرايي صندوق، مديرعامل، شعب و نمايندگي­ها.
- رسيدگي به کليه شکايات و تخلفات و در صورت لزوم دادن تذکرات لازم و پيگيري تا حصول نتيجه.
- نظارت و بررسي کليه عمليات مالي صندوق از جمله مخارج جاري صندوق، ثبت رويدادهاي مالي در دفاتر و تسليم به موقع گزارش مالي و ترازنامه و ساير گزارش­هاي مالي شخصا و يا در صورت لزوم با استفاده از کارشناس متخصص که در اين صورت پرداخت هزينه کارشناس برعهده صندوق خواهد بود.
- نظارت بر انجام حسابرسي و رسيدگي به گزارشهاي حسابرسي و گزارش نتيجه رسيدگي به مجمع عمومي عادي و مراجع ذيربط.
- بازرس موظف است گزارش جامعي راجع به وضعيت صندوق به مجمع عمومي عادي ساليانه تسليم کند. گزارش بازرس بايد حداقل 10 روز قبل از تشکيل مجمع عمومي عادي ساليانه جهت مراجعه اعضاي صندوق آماده باشد.
- بازرس حق دخالت مستقيم در اداره امور صندوق را نداشته، ولي مي­تواند بدون حق راي در جلسات هيأت مديره شرکت کند و نظرات خودرا نسبت به مسائل جاري صندوق اظهار نمايد.
- در صورتي که بازرس تشخيص دهد هيأت مديره و يا مديرعامل در انجام وظايف محوله مرتکب تخلفي شده و به تذکرات ترتيب اثر نمي دهد، مکلف است از هيأت مديره تقاضاي برگزاري مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده براي رسيدگي به گزارش خود را بنمايد.
- انجام ساير وظايف و تکاليفي که به موجب اساسنامه بعهده بازرس گذاشته شده است.

مجمع عمومي صندوق و انتخابات هيأت مديره در سال 1393 برگزاز شد

جلسه مجمع عمومي فوق العاده (نوبت اول) صندوق تعاون کارکنان دانشگاه قم طبق دعوتنامه مورخ 25/01/93 در ساعت 7:30 روز چهارشنبه مورخ 10/02/93 با حضور 214 نفر از 315 نفر اعضاء در محل
 تالار شهيد بهشتي دانشگاه قم تشکيل گرديد. باتوجه به رسميت يافتن جلسه ، آقاي سيد مجتبي طباطبايي به عنوان رئيس و آقاي محمد رضا تقديري به عنوان منشي و آقاي مجتبي سميعيان و قاسم فرجي به سمت ناظرين جلسه مجمع عمومي انتخاب و جلسه را آغاز کردند. آنگاه براساس دستور جلسه، موارد زير در جلسه مطرح و تصويب شد:
 
1.       گزارش بازرس توسط آقاي سيد محسن منتظري قرائت شد.
2.       مديرعامل گزارش عملکرد سال 1392 صندوق را به اعضاي حاضر در جلسه ارائه کردند.
3.       ترازمالي سال1392 صندوق با اکثريت آراء حاضرين تصويب شد.
4.       بودجه پيشنهادي صندوق براي سال 1393 که با شرح ذيل با اکثريت آراء به تصويب رسيد:
·         هزينه جاري ماهيانه 2500.000 ريال
·         حقوق و مزاياي پرسنل صندوق ماهيانه 12.000.000 ريال
·         پاداش هيأت مديره 20.000.000 ريال
5.       به پيشنهاد هيأت مديره صندوق مصوب شد سود سال 1392 صندوق در حساب اعضا جهت تقويت و افزايش پشتوانه مالي صندوق ذخيره گردد.
 
6.      برگزاري انتخابات هيأت مديره و بازرس:
جهت انتخاب اعضاي هيئت مديره بر اساس اساسنامه مصوب، رأي­گيري کتبي به عمل آمد و از مجموع 214 رأي مأخوذه، 213 رأي صحيح و 1 رأي باطله، افراد به شرح زير انتخاب شدند:
الف – آقاي حسن نصيرزاده با کسب 157 رأي به عنوان عضو اصلي هيئت مديره
ب- آقاي محمد جواد مهرآبادي با کسب 154 رأي به عنوان عضو اصلي هيئت مديره
ج- خانم منيره وحيد مقدم با کسب 147 به عنوان عضو اصلي هيئت مديره
د- آقاي محسن حسن نژاد با کسب 138 رأي به عنوان عضو اصلي هيئت مديره
ﻫ - آقاي محمد صفاجو با کسب 118 رأي به عنوان عضو علي البدل هيئت مديره
و- آقاي حميد رضا ابراهيمي با کسب 45 رأي به عنوان عضو علي البدل هيئت مديره
 
7.        باتوجه به اينکه آقاي اسماعيل زارع بازرس قبلي صندوق تنها نامزد انتخابات بازرس صندوق بودند، طبق شرايط مندرج در اساسنامه صندوق امکان برگزاري انتخابات بازرس وجود نداشته و آقاي اسماعيل زارع به عنوان بازرس صندوق براي يکسال ديگر ابقا شدند.
جلسه در ساعت 8:45 به پايان رسيد و شمارش آراء در ساعت 9:45 پايان يافت.

انتصاب نماينده رياست در هيأت مديره سوم صندوق

رياست دانشگاه آقاي سيد مجتبي طباطبايي را به عنوان نماينده رياست در هيأت مديره صندوق منصوب کردند
طبق ماده 42 اساسنامه صندوق از 5 عضو اصلي هيأت مديره صندوق، يک نفر از اعضاي اصلي توسط رياست محترم دانشگاه و 4 نفر ديگر توسط مجمع عمومي عادي انتخاب مي­شوند.
براين اساس جناب آقاي دکتر ديرباز در تاريخ 10/02/93 آقاي سيدمجتبي طباطبايي را براي يک دوره دو ساله به عنوان نماينده رياست دانشگاه در هيأت مديره صندوق منصوب کردند.
آقاي طباطبايي از ابتداي تأسيس صندوق در سال 1388 نماينده رياست در هيأت مديره صندوق بوده و در سال 1393 براي سومين بار در اين سمت ابقاء شدند.

برگزاري مجمع عمومي عادي اعضاي صندوق

مجمع عمومي عادي صندوق 24 ارديبهشت با حضور 70 درصد اعضاي صندوق برگزار شد.
براساس ماده 24 اساسنامه صندوق مجمع عمومي عادي هر سال يک بار و حداکثر 2 ماه پس از پايان سال مالي تشکيل مي شود.
درسال 92 اين مجمع در روز سه شنبه 24/02/1392 از ساعت 8 الي 9 صبح در محل سالن شهيد بهشتي دانشگاه قم برگزار شد.


دستور جلسه مجمع به شرح ذيل بوده است:

1- استماع گزارش هيأت مديره و بازرس
2- بررسي و تصويب تغييرات شيوه نامه اعتباري صندوق
3- بررسي و تصويب تراز مالي سال 91 و بودجه پيشنهادي سال 92 صندوق و تقسيم سود مشارکت سال 91    
 4- انتخابات بازرس


موارد زير در جلسه مطرح و تصويب شد:
1-     گزارش بازرس محترم صندوق جناب آقاي اسماعيلي زارعي توسط مديرعامل صندوق قرائت شد.
2-     گزارش عملکرد صندوق توسط مديرعامل صندوق آقاي محمد جواد مهرآبادي به مجمع ارائه گرديد.
3-     اصلاح ماده 17 و 37 شيوه نامه اعتباري صندوق به شرح ذيل به تصويب مجمع رسيد:
ماده 17- باتوجه به بند 12 ماده 53 اساسنامه تعداد شماره حسابگري هر عضواز تاريخ تصويب نمي­تواند بيش از دو شماره باشد.
ماده 37- در صورتي­که هر يک از اعضا امکان پرداخت حق عضويت ماهيانه خود را نداشته باشد هيأت مديره مي تواند نسبت به اخراج، تسويه، محروميت از تسهيلات و مدت دار کردن حق عضويت تصميم گيري نمايد.
4-     ترازکل صندوق در سال 1391 پس از توضيحات رئيس مجمع و اعلام تأييد بازرس صندوق به رأي گذاشته شد و با اکثريت آراء به تصويب رسيد.
5-     بودجه پيشنهادي صندوق براي سال 1392 که همان بودجه سال 1391 بود با شرح ذيل با اکثريت آراء به تصويب رسيد:
·        هزينه جاري ماهيانه 2000.000 ريال
·        حقوق و مزاياي پرسنل صندوق ماهيانه 5000.000 ريال
·        پاداش هيأت مديره 20.000.000 ريال
6-     باتوجه به عدم وجود داوطلب براي کانديداتوري بازرس صندوق قبل از مجمع، دعوت از اعضا براي کانديد شدن در جلسه توسط رئيس مجمع مطرح شد که هيچ عضوي براي کانديد شدن اعلام آمادگي نکرده، لذا طبق ماده 56 اساسنامه و باموافقت مجمع بازرسين قبلي صندوق آقاي اسماعيل زارع به عنوان بازرسي اصلي و آقاي شهرام يزديفر به عنوان بازرس علي البدل براي يکسال ديگر ابقاء شدند.
7-     درپايان به اسامي زير، حاظر در جلسه هدايايي به قيد قرعه اعطا گرديد:
خانم­ها فضه نريمان، زهرا قاسميان موحد و آقايان محمد رضا شجاعي، مجتبي سميعيان، رمضان ايزانلو
جلسه در ساعت 8:50 به اتمام رسيد.

مديرعامل صندوق:

برگزاري جلسه اعضاي هيأت مديره صندوق با دکتر ديرباز، سرپرست دانشگاه قم

يکشنبه يکم ارديبهشت 1392 هيأت مديره صندوق تعاون در محل دفتر رياست دانشگاه با سرپرست جديد دانشگاه، جناب آقاي دکتر ديرباز نشستي را برگزار کرد.
 
در اين جلسه تمامي اعضاي اصلي، علي البدل و بازرس صندوق حضور يافته و ضمن معارفه اعضاي هيأت مديره با سرپرست دانشگاه، جناب آقاي طباطبايي رئيس هيأت مديره گزارشي از عملکرد صندوق از زمان تأسيس و شيوه اداره و مديريت صندوق ارائه کرده و جناب آقاي مهرآبادي، مديرعامل صندوق نيز ضمن ارائه گزارش و دعوت از جناب آقاي دکتر ديرباز براي عضويت در صندوق، مواردي که نياز به مساعدت مسئولين دانشگاه در برنامه ها و فعاليتهاي صندوق دارد را مطرح کردند.
در اين جلسه جناب آقاي دکتر ديرباز ضمن ابراز خرسندي از تأسيس و فعاليت صندوق تعاون کارکنان در دانشگاه بويژه ديدگاه معنوي و شرعي موسسين صندوق براي اعضاي هيأت مديره صندوق آرزوي موفقيت کرده و ابراز داشتند که دانشگاه نيز هرگونه مساعدتي که در پيشبرد اهداف صندوق ممکن باشد را انجام خواهد داد.

انعقاد قرارداد مشارکت صندوق تعاون با تعاوني مصرف کارکنان دانشگاه

طبق اساسنامه صندوق تعاون کارکنان دانشگاه، يکي از اهداف آن انجام فعاليت هاي اقتصادي و سرمايه گذاري مي باشد. در همين راستا با توجه به برنده شدن شرکت تعاوني مصرف دانشگاه در قرارداد تأمين نيروهاي شرکتي خدمات و لزوم تأمين سرمايه لازم در شرايط اين قرارداد، صندوق طي يک قرارداد مشارکت با تعاوني مصرف، مبلغ 500.000.000 ريال معادل پنجاه ميليون تومان در اين قرارداد از تاريخ 20/3/1391 به مدت يکسال سرمايه گذاري کرده است.
درحال حاضر تعداد اعضاي صندوق 315 عضو مي باشد که با اين حساب به ازاي هر عضو بيش از 1500.000 ريال معادل صدوپنجاه هزارتومان سرمايه گذاري صورت گرفته است.
ضمن آرزوي موفقيت براي اعضاي محترم هيأت مديره شرکت تعاوني مصرف، اميد است روز به روز شاهد توسعه تعاون و همکاري بين کارکنان دانشگاه باشيم.

اعلام شرايط وام ضروري در دوره دوم فعاليت صندوق

قابل توجه اعضاي محترم صندوق تعاون کارکنان
شرايط وام ضروري صندوق تعاون
 
مبلغ وام ضروري : حداکثر 10.000.000 ريال معادل يک ميليون تومان
تعداد اقساط: حداکثر 20 قسط           مبلغ قسط: حداقل 500.000 ريال معاد پنجاه هزارتومان ماهيانه
روش درخواست: تکميل و ارسال فرم مربوطه به همراه مدارک مثبته، فقط از طريق اتوماسيون اداري
زمان ارسال درخواست: 20 تا 25 هر ماه
زمان بررسي توسط هيأت مديره و اعلام نتيجه بررسي : 26 تا 30 هر ماه
زمان پرداخت وام : 1 تا 5 ماه بعد
خواهشمند است به موارد زير توجه شود:
1-      فرم درخواست وام ضروري روي اتوماسيون اداري در بخش الگوهاي نامه موجود است. جهت ارسال درخواست، کافي است وارد ثبت نامه داخلي شده، در بخش فايلهاي متني، الگوي نامه را فرم درخواست وام ضروري صندوق تعاون انتخاب کرده و تکميل نماييد و براي مديرعامل صندوق ارسال شود.
2-      در صورتي که امکان ارسال درخواست از طريق اتوماسيون وجود ندارد، متقاضيان دريافت وام ضروري جهت ارائه مدارک 20 تا 25 هر ماه در واحد برادران به آقاي محمد صفاجو و واحد خواهران به خانم وحيدمقدم مراجعه نمايند. در صورت عدم حضور ايشان مي توانيد مدارک وام ضروري را به مديرعامل تحويل دهيد.
3-       فرم هاي درخواست وام از طريق بخش اساسنامه، آيين نامه و فرمهاي صندوق در همين سايت قابل دسترسي و دانلود است.
4-      باتوجه به محدود بودن منابع صندوق جهت پرداخت وام و نيز لزوم رعايت شرايط مندرج در اساسنامه و شيوه نامه صندوق (تبصره1 ماده27 شيوه نامه: درخواست کتبي عضو جهت دريافت وام ضروري مي­بايست با پيوست مدارک مستند باشد) به درخواست هاي فاقد مدارک مثبته ترتيب اثر داده نخواهد شد.

 
5-      اولويت پرداخت وام ضروري طبق ماده 28 شيوه نامه اعتباري صندوق به شرح ذيل است:
·         کمک هزينه درمان بيماري عضو و پدر، مادر، همسر و فرزند وي.
·         کمک هزينه­ جبران خسارت ناشي از حوادث.
·         کمک هزينه فوت پدر، مادر، همسر و فرزند عضو.
·         کمک هزينه­ ازدواج عضو يا فرزند وي.
·         کمک هزينه خريد و اجاره مسکن.
·         ساير موارد به تشخيص هيأت مديره.
لذا درخواست هاي وام ضروري هر ماه به طور دقيق باتوجه به مدارک مثبته بررسي شده و با رعايت اولويت به متقاضيان پرداخت مي گردد.
6-      يک ميليون تومان سقف وام ضروري است که باتوجه به محدود بودن منابع مالي صندوق در صورت زياد بودن درخواست ها اين مبلغ براساس ميزان ضرورت و اولويت امکان کاهش دارد.
7-      اعضايي که بيش از يک حساب در صندوق دارند به ازاي هر حساب خود مي توانند وام ضروري درخواست نمايند.
8-      در صورتي که عضو جهت وام ضروري قبلي خود به صندوق بدهکار باشد امکان دريافت مجدد وجود ندارد و بايستي حتما وام قبلي تسويه شود.
9-      در صورتي که با درخواست متقاضي در ماه جاري موافقت نشود، درخواست کننده براي ماه بعد بايستي درخواست خود را تمديد کند و يا درخواست مجدد بدهد.
10-    نتيجه بررسي درخواست هاي وام ضروري هر ماه از طريق اتوماسيون و براي اعضايي که به اتوماسيون دسترسي ندارند از طريق پيام کوتاه اعلام مي گردد. خواهشمند از از تماس تلفني غير ضروري خودداري شود.
12>>>
تعداد بازديد اين صفحه: 127256
ديگر بخش ها درباره دانشگاه قم سامانه هاپيوندهاي مفيدارتباط با ما
آدرس پستي: قم - بلوار الغدير - بعد از شهرك قدس - دانشگاه قم
كدپستي: 3716146611
تلفن : 32103000- 025
فكس : 32854499- 025
پست الكترونيكي:
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

صندوق تعاون كاركنان دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما